Jag vill träffa dig!

27 Sep

Det händer grejjer kring Rosa Dygnet Projekt Stockholm som går av stapeln den 9 oktober på Sportlife Östermalm!

Sara( Träningsglädje) och Åsa berättar idag om några av de samarbetspartners som kommer att bjuda på goodies, tävlingsvinster och annat smått och gott under eventet. Riktigt spännande grejjer måste jag säga! Nyfiken? In och kika HÄR eller HÄR. 😀

Jag kommer att presentera en POWERSTRIP® klockan 11! Jippie! Där kommer det att bjudas på rabattcheckar från bästa Blueberry och du kan även vinna en korg fullsmockad med produkter från dem. Typiskt bra! Blueberry kan nog klassas som min (och många av mina bloggvänners 😉 ) absoluta favvohälsokostaffär samt fika, mellis och lunchställe. Förutom ljuvliga smoothies, wraps och sallader så är deras morotskaka to die for. Promise.

Så. 9 oktober. Det är då det händer. Kom och yoga, dansa, balancera dig eller hoppas på en plats på någon av cykelklasserna (några få plaster kvar)…

I cykelsalen

9.00 Cykling – Terese Alven

10.00 RPM™ – Sofie Rhodin

11.00 Cykling med hjärtat  – Jessica Clarén & Jessica Larsson

12. Cykling – Jimmy Lundqvist

I andra salen

09.30 MOJO Yoga med Jessica Clarén

11.00 POWERSTRIP® med Annica Bottne

12.00 BODYBALANCE™ med Kristin Andersson

 

Maila soffan.rhodin@hotmail.com för anmälan! Håll dig uppdaterad via Facebook.
Hoppas vi ses där! 😀

 

2 svar to “Jag vill träffa dig!”

  1. Ronja september 27, 2011 den 9:52 e m #

    Jag vill träffa dig också, men det får väl bli en annan gång då!

  2. LottaN september 28, 2011 den 3:48 e m #

    Vilken härlig dag för alla träningssugna stockholmare…! Får ha en rosa dag här hemma istället!

Lämna en kommentar