Ny korre!

31 Jan

Denhär dagen har inneburit en hel del tårar. Mer om det senare. Kan dock konstatera att utan gruppträningen skulle mitt liv inte vara mitt liv. Jag älskar att instruera klasser (då framförallt mina dansiga klasser och pump). Jag kan till och med gå så långt som att påstå att jag lever för att instruera klasser. Det ger mig så otroligt mycket. Energi, kärlek, träning, glädje, och lön då såklart för att nämna några essentiella saker.

Idag levererade jag äntligen en ny koreografi till min alldeles fulla aerobicklass. Mina tisdagsstjärnor var grymma som vanligt, även om min utlärning lämnade lite övrigt att önska. Roligt hade vi iallafall och nu kan det bara bli bättre. Koreografin fungerade bra och med lite mer tid och tanke på nedbrytning av vissa steg så kommer den bli toppen! Att instruera 30 sköna brudar i Bromma var precis vad jag behövde idag. Underbara.

Dessutom var prickbrallan på…

20120131-193105.jpg

Och jag hade besök av Ronja

20120131-193030.jpg
(Tack för att du skickade bilden!)
Alltid roligt att träffa trogna bloggläsare på riktigt tycker jag! 🙂

Riktigt kul klass. Precis vad jag behövde.

4 svar to “Ny korre!”

  1. Ronja februari 1, 2012 den 1:09 f m #

    Tack för ett underbart roligt träningspass! Jag behövde verkligen det!! 🙂

  2. Ulrika februari 1, 2012 den 1:51 e m #

    Hej hej! vad är det för märke på prickbrallorna? De är ju supercoola:) Var har du köpt dem! mvh Ulrika

    • energiochmagi februari 1, 2012 den 2:10 e m #

      Hej Ulrika. De är från Nikes vårkollektion!

      De rosa är köpta på Sats (men jag har sett dem på Stadium också) och de gröna är köpta på Nk. 🙂

      • Ulrika Andersson februari 2, 2012 den 8:48 f m #

        tack! lycka till nu i helgen på Nike Blast, är inte alls avundsjuk att jag inte kan åka;)

Lämna en kommentar