Goodiebag

18 Apr

Goodiebag är ett väldigt härligt uttryck tycker jag. En hel bag med goodies! 🙂 Helgens innehåll kändes verkligen superlyxigt och jag kände mig rejält bortskämd! Som tack kommer ett gäng små recensioner av väl valda delar dyka upp lite allt eftersom, här ska testas! 🙂


En fin rosa vattenflaska från Röhnisch och en från Les Mills, knäckebröd från Leksands, nötter från ICA, energi från Gainomax och Reztart, fina strumpor från GoCoco, sportiga hörlurar från Philips, ett härligt vårgräsgrönt linne från Nike, spa-kit från Björk&Berries, två böcker (”Bli en ny man” och ”50 genvägar till fettförbränning”), 3 månaders prenumeration på ToppHälsa och 6 månader med Blossom Magazine. Bonaqua fanns på plats under hela helgen och försedde alla deltagare med vätska och lunchen fick vi från Ica To Go. De fina rosa sulorna på bilden kommer från Footbalance, återkommer till dem när jag testat dem lite.

På söndagen överraskades vi med ytterligare en fin goodiebag, även denna fylld med härliga produkter, från Apoteket och Apoliva. Den innehöll mycket lyx den också. Perfekt för mig som duschar typ hundramiljonersmiljarder gånger varje vecka!

Årets BBC tischa var röd och kommer från CRAFT

Det är absolut inte för goodiebagsen som jag anmäler mig till olika event och konvent men det förhöjer absolut upplevelsen när man får känna sig lite bortskämd. Alla människor blir ju glada av presenter och överraskningar! 🙂

Jag tycker att det är perfekt när man som deltagare får mat, dryck och mellis av olika slag under en sånhär helg, man gör av med massa energi och vätska och genom att få kontinuerlig påfyllning så håller man humöret på topp och upplevelsen blir snäppet bättre! Så fungerar jag iaf! 🙂

2 svar to “Goodiebag”

  1. LottaN april 18, 2011 den 6:32 e m #

    Vilka härliga påsar! Härligt innehållsrika! Kul att höra dina åsikter om de olika produkterna! 🙂

Lämna en kommentar