Älska pump!

13 Jul

Jo. Det gör jag nog faktiskt.

BODYPUMP® i allmänhet och min egen onsdagspump i synnerhet. Kanske inte varenda klass. Men de allra flesta. Jag tycker att pump är bra träning på många sätt. För att öka sin styrka och uthållighet, köra igenom hela kroppen, utmana sig själv, träna till bra musik, skaffa grymma resultat och ha roligt. Ja, skulle kunna fortsätta hitta på bra grejjer. Gillar det helt enkelt! 🙂

Klassen idag gick alldeles strålande! Jag kände mig grym, stark och närvarande. Det går inte att vara annat när 41 (!!!!!!) härliga individer kommit för att köra järnet. Galet roligt.

Körde vidare på det där med rosa och orange…

20110713-213922.jpg

20110713-213952.jpg

Matchade den fräscha upphottade väggen på Sats St Eriksbron…

20110713-214044.jpg

Avslutade min superhärliga lediga dag med en timmes dansande. Både lite Zumba och Powerstrip® blev det! 🙂

Ljuvliga onsdag!

Lämna en kommentar