Fredagsfeeling!

6 Mar

Känslan när man lämnar jobbet strax före fyra, det är ljust ute och det ligger två helt lediga dagar framför en. Inga klasser, inga utbildningar, inget jobb. Äntligen. En ledig helg, och jag är frisk och stark. Trött, absolut, men frisk och kry och jag ser fram emot helgen.

Dagens klasser var nog lite extra bra. Faktiskt. Deltagarna var fantastiska och jag var stark. Kunde köra tungt på ben och jag ökade vikterna både på rygg och axlar. Det var nästan så att jag inte klarade hela låtarna, men på något sätt går det ju alltid. Känslan när man vågar utmana kroppen och den svarar med att vara starkare än på flera veckor, trots veckans 11 klasser (nåja, 9 där jag tränat själv) är underbar!
FLXen var verkligen supermysig idag, många glada skratt, sköna grimaser och fin kontakt med gruppen. Underbar avslutning på veckans klasser!

Efter en snabb sushilunch hade jag och Carro äntligen en PT-tid inbokad. Det är otroligt roligt att få in PT-jobbet också, även om det är väldigt sällan nu för tiden. Vi hade en grym timme och hon var superduktig. Vi avslutade med chins tillsammans. Det var ju det där med att man blir bra på det man gör, och således mindre bra på det man inte gör. Riktigt tungt idag. Klarade bara en. Sen körde jag två set med gummiband. Kul att vara igång med det igen iallafall!

Nu har jag äntligen landat i soffan med en härlig daiquiri (den där värstingmixer Oster Versa klarade även frusna jordgubbar utan klumpar!)

IMG_7813.JPG

Trevlig helg!

Lämna en kommentar